Måndag

Ja då var det Måndag igen fattar inte vart veckorna tar vägen. Å jag har en sjuk liten kille här hemma. Nu ligger han och sover hoppas att febern sjunkit lite när han vaknar. Dom är inte kartiga dom små liven med 39 graders feber. Men däremot väldigt mysiga..Så det blir att hålla sig inne idag. Och i kväll är det bugg igen. För er som inte vet det så har jag börjat en bugg kurs på borgen. (pappa som tjatat med mig) men det är rätt så kul, lite konstig teknik. Vore lite roligare om man fick dansa lite längre med samma person. Istället för att byta partner var 30 sek.
Hej så länge..

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ahaa, Buggkurs, va kul =) Danne o Kajsa går oxå på Buggkurs i Borgen. Kanske är samma??

2010-03-01 @ 14:35:44
Postat av: Tessan

Inte roligt att lillmannen är dålig. Men håll er inne ni, roligare väder är välkommet.. Skönt för dig att komma iväg lite sen då, hoppas du får det skoj. Kram

2010-03-01 @ 15:35:55
Postat av: Kerstin

Åhh är min lilla älskling sjuk...

Pussa på honom från farmor

Kram

2010-03-01 @ 18:58:00
Postat av: Anna

Hoppas han kryar på sig snart!



Bugg... det låter skojigt. :-)

Är du duktig?



Kram kram

2010-03-02 @ 08:22:30
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Matilda

Hej! Kul att du hittade till min blogg. Ja vissa människor fösker int ens förstå utan de bara trycker ner andra. De har inget liv och är otroligt patetiska. Man ska egentligen inte ta åt sig, och det gör jag inte men man blir ju ändå sårad. Tack snälla du, detsamma, du verkar helgo! Massa kramar <3

2010-03-12 @ 20:31:51
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Erika

Mera blogg mera blogg,saknar att kika in å läsa din fina blogg! Nu måste du uppdatera =)



En av dina trogna läsare!



Ha en fin dag!

2010-04-20 @ 20:18:26
Postat av: Maria

Hörrrö, nu äre dålig uppdatering här igen:( hoppas vi ses imorgon.. Puss och kram

2010-04-21 @ 22:43:41
URL: http://mariiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0