Jag är tillbaka =)

Först vill jag bara säga att jag lever och mår bra, har inte haft någon tid/lust att skriva något den senaste tiden. Men fick klagomål av min älskade syster igår som är i Norge och jobbar att det är nu hon vill läsa om sina favvo killar.Hon saknar dom så mycket, och mig med förstås ;)
Vill inte skriva detta men gör det ändå..VAD FORT TIDEN GÅR..första advent imorgon och idag har vi bakat här hemma så det doftar ljuvligt. Pepparkakor, lussebullar, chokladskorpor, muffins. Var rätt varmt i köket ett tag vill jag lova..













Mycket bilder blir det, pappsen kom förbi på en fika mitt i allt bakande.


Av någon konstig anledning så hamnar man ofta liggandes på golvet när man har barn..
Nu ska jag i alla fall gå och sova har haft en hel mysig kväll..


Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul att du är tillbaka. Tycker om dina dagens outfits =) och allt gott du lagar å bakar!

Kram

2009-11-29 @ 09:30:45
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny J

Vad är det för gott i röda bullformarna? Recept?

2009-11-29 @ 12:00:17
URL: http://jennyochstjarnan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0