En hel härlig dag..

Har haft en mysig dag med mina killar och mina systrar...Var nere på stan en sväng i förmiddags och skulle uträtta lite ärenden skulle bla inhandla en del på Make Up Store men hon som jobba var så otrevlig så vi vände och gick. Men vi åt en god lunch på Pause kan inte få nog av deras sallad.
Det har fotats en hel del här idag kan jag lova Sarah o jag skulle få till en bra bild. Att inte Natta som fota kunde talat om hur fåniga vi såg ut när vi stod där så kanske det hade blivit lite bättre.










Min guldklimp har blivit så stor..


Kvällsmaten blev enkel idag. Te o smörgås o kex.



En sen dagens...
Ja som sagt det blev mycket bilder, nu sitter vi uppradade i soffan med en varsin påse med godis =)..



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ohhhh så fina bilder...

Mysigt att läsa och titta igen.

Kram Kerstin/Famor

2010-02-23 @ 12:54:56
Postat av: Erika

SÅÅÅÅÅ snygg tapet du har,den var skitläcker!



Kram

2010-02-25 @ 13:16:34
Postat av: Anonym

Så fina bilder. kram

2010-03-29 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0